serwis informacyjny
Informacje podstawowe
  • Dane teleadresowe
  • Organizacja
  • Kierownictwo PCPR
  • Działy PCPR
  •       -- Dział Pomocy Środowiskowej, Stacjonarnej i Administracji
          -- Dział Opieki Nad Rodziną i Dzieckiem
          -- Dział Pomocy Osobom Niepełnosprawnym
          -- Dział finansowy
          -- Powiatowy Zespół Orzekania o Niepełnosprawności
          -- Ośrodek Interwencji Kryzysowej
    Prawne podstawy działalności
  • Statut
  • Regulamin organizacyjny
  • Strategie i programy
  • Sprawozdania z działalności
  • Majątek
  • Zarządzenia Dyrektora
  • Praca
  • Oferty o zatrudnieniu
  • Rozstrzygnięcia postępowania rekrutacyjnego
  • Zamówienia Publiczne
  • Ogłoszenia o zamówieniach - Przetargi
  • Zamówienia pozostałe, usługi społeczne art. 138 o
  • Plan zamówień
  • Inne
  • Kontrole
  • Ogłoszenia i komunikaty
  • Dokumenty do pobrania
  • Wnioski
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • ORGANIZACJA   \  DZIAłY PCPR   \  DZIAł FINANSOWY

      Dział finansowy

    Dział finansowy

    Główna księgowa
    telefon 77 448 25 04


    Stanowisko ds. finansowo – księgowych, zamówień publicznych
    telefon/fax 77 448 24 56


    Stanowisko ds. finansowo – informatycznych, program Samo-DZIELNI
    telefon/fax 77 448 24 56

     

    Dział realizuje zadania w zakresie:

    • prowadzenie rachunkowości jednostki,
    • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
    • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
    • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
    • prowadzenie sprawozdawczości finansowej,
    • nadzór nad gospodarką kasową oraz druków ścisłego zarachowania,
    • przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją planów finansowych,
    • prowadzenie spraw księgowych związanych z realizacją programów w ramach projektów dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z innych źródeł zewnętrznych,
    • przygotowanie zestawień i raportów finansowych związanych z realizacją programów w ramach projektów dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z innych źródeł zewnętrznych,
    • kontrola finansowa jednostek samorządowych i podmiotów, którym powierzono wykonywanie zadań z zakresu pomocy społecznej,
    • przygotowywanie sprawozdań finansowych z udzielonych świadczeń, oraz analiz dotyczących rodzin zastępczych i pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo – wychowawczych,
    • obsługa finansowa rodzin zastępczych związana z wypłatą pomocy pieniężnej dla rodzin zastępczych oraz pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i całodobowych placówek opiekuńczo-wychowawczych,
    • prowadzenie egzekucji administracyjnej,
    • prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych,
    • nadzór nad systemami informatycznymi,
    • aktualizacja danych dot. PCPR na stronie internetowej,
    • administrowanie i dbanie o bezpieczeństwo sieci informatycznej,
    • opracowywanie i realizacja programów dot. pomocy społecznej,
    • udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach.

      udostępnił Administrator BIP dnia 2015-03-03
      opracował Administrator BIP dnia 2014-05-28
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra