serwis informacyjny
Informacje podstawowe
  • Dane teleadresowe
  • Organizacja
  • Kierownictwo PCPR
  • Działy PCPR
  • Prawne podstawy działalności
  • Statut
  • Regulamin organizacyjny
  • Strategie i programy
  • Sprawozdania z działalności
  • Majątek
  • Zarządzenia Dyrektora
  • Praca
  • Oferty o zatrudnieniu
  • Rozstrzygnięcia postępowania rekrutacyjnego
  • Zamówienia Publiczne
  • Ogłoszenia o zamówieniach - Przetargi
  • Zamówienia pozostałe, usługi społeczne art. 138 o
  • Plan zamówień
  • Inne
  • Kontrole
  • Ogłoszenia i komunikaty
  • Dokumenty do pobrania
  • Wnioski
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • ZAMóWIENIA PUBLICZNE   \  OGłOSZENIA O ZAMóWIENIACH - PRZETARGI

      Ogłoszenie o wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego

    PCPR.3431-2/2014

    06.10.2014r.

     

    Ogłoszenie o wyniku postępowania w trybie

    przetargu nieograniczonego

     

    Zamawiający:

    Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nysie

    ul. Słowiańska 17

    48-300 Nysa

     

    Przedmiot zamówienia:

    Organizacja turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem komputerowym, treningiem radzenia sobie ze stresem oraz warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych - numer 2

     

    Na wykonanie zadania złożone zostały oferty przez:

     

    1. Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego „All-Tourist” Ośrodek Wczasowy Piramida I, ul. Graniczna 12/211, 41-300 Dąbrowa Górnicza.

    2. Health Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA, 54-206 Wrocław, ul. Legnicka 144/3.

    3. Ośrodek Rehabilitacyjno-Wczasowy „Słowiniec” ul. Promenada Słońca 24, Poddąbie, 76-270 Ustka.

    4. Zybertex Zbigniew Zarzeczny, ul. Wyspiańskiego 17/5, 78-200 Białogard, Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Zwycięstwa 121, Słupsk, 75-500 Koszalin, Biuro Turystyczne Skarbek, ul. Jana z Kolna 4/18, 76-270 Ustka - konsorcjum.

    5. Spółdzielcze Centrum Rehabilitacyjno-Medyczne RESURS, ul. Wita Stwosza 16, 50-950 Wrocław.

     

    Spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykazało 3 Wykonawców. Treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia odpowiadała 1 oferta

     

    Wykonawca

    Cena

    Jakość

    Razem

    1

    Health Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA

    70

    18

    88

     

    W wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego wybrano ofertę:

    Health Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA, 54-206, Wrocław, ul. Legnicka 144/3. Za cenę brutto 84.700 PLN

    Uzasadnienie wyboru oferty:

    Oferta jako jedyna spełnia wszystkie wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów

      udostępnił Administrator BIP dnia 2014-10-06
      opracował Administrator BIP dnia 2014-10-06
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Przetarg nieograniczony - ogłoszenie o zamówieniu

    PCPR.3431-2/2014

    Nysa, dnia 25.09.2014r.

    Nysa: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem komputerowym, treningiem radzenia sobie ze stresem oraz warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych- numer 2
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 0-77 448 24 56, faks 0-77 448 25 04.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem komputerowym, treningiem radzenia sobie ze stresem oraz warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych- numer 2.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdowy, całodobowy turnus usprawniająco-rekreacyjny wraz z kursem komputerowym, treningiem radzenia sobie ze stresem oraz warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych z opiekunami według potrzeb, w miejscowości nadmorskiej na terenie Polski z dowozem i przywozem powrotnym uczestników. 25 osób niepełnosprawnych (w tym 3 osoby poruszające się na wózku - liczba ta może ulec zmianie) wraz z 9 opiekunami (liczba opiekunów może ulec zmniejszeniu), 1 opiekun merytoryczny turnusu ze strony Zamawiającego. W terminie od 3 listopada 2014r. do 30 listopada 2014r.

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.53.32.00-1, 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Wykonawca musi posiadać ważny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON. Wpis musi potwierdzać, iż podmiot, dla którego wydane jest zaświadczenie uprawniony jest do organizacji turnusów usprawniająco-rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją / schorzeniem: - narządu ruchu, - narządu ruchu poruszających się na wózkach, - układu krążenia, - układu oddechowego, - upośledzeniem umysłowym, - chorobą psychiczną, - chorobami neurologicznymi, - padaczką (epilepsją), - układu moczowo-płciowego, - układu pokarmowego, - narządu wzroku, - narządu słuchu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona weryfikacji posiadania wpisu w formie elektronicznej w Centralnej Bazie Danych Ośrodków i Organizatorów Turnusów dla Osób Niepełnosprawnych

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Wykonawca ma wykazać, iż posiada doświadczenie w zakresie organizacji minimum 3 turnusów rehabilitacyjnych na których odbywały się szkolenia (kursy), w tym minimum 1 turnus z kursem komputerowym oraz potwierdzić, iż usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku ubiegania się wspólnie wykonawców o udzielenie zamówienia, doświadczenie będzie oceniane łącznie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Wykonawca ma wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności powoła kadrę dydaktyczną posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania usługi tj. dla warsztatów aktywnego poszukiwania pracy - doradcę zawodowego, dla treningu radzenia sobie ze stresem - wykładowcę o wykształceniu psychologicznym, kursu komputerowego - wykładowcę o wykształceniu informatycznym, wszystkie wskazane osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wykazu i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

     

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Inne dokumenty wskazane w SIWZ

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Koszt opiekuna osoby niepełnosprawnej (uczestnika) zostanie zapłacony według przedstawionej ceny jednostkowej pobytu opiekuna na turnusie pomnożonej przez faktyczną liczbę uczestniczących opiekunów. W przypadku braku 25 uczestników zapłata nastąpi według przedstawionej ceny jednostkowej dla osoby niepełnosprawnej pomnożonej przez faktyczną liczbę uczestników. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcprnysa.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 7.1; Podziałanie 7.1.2 -Projekt pn. Samo-DZIELNI Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Lista załączników
    1. Pobierz Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
      udostępnił Administrator BIP dnia 2014-09-25
      opracował Administrator BIP dnia 2014-09-25
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego

    PCPR.3431-1/2014

    05.09.2014r.

     Ogłoszenie o wyniku postępowania w trybie

    przetargu nieograniczonego

     Zamawiający:

    Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nysie

    ul. Słowiańska 17

    48-300 Nysa

     Przedmiot zamówienia:

    Organizacja turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem komputerowym, treningiem radzenia sobie ze stresem oraz warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych - numer 1

     Na wykonanie zadania złożone zostały oferty przez:

     1. Heath Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA., 54-206 Wrocław, ul. Legnicka 144/3.

    2. Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego „All-Tourist” Ośrodek Wczasowy Piramida I, 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 12/211.

    3. Placówka Kształcenia Ustawicznego dla Dorosłych Szkoła Biznesu, 48-300 Nysa, ul. Chodowieckiego 9 i Ośrodek Wczasowy Róża Wiatrów, 76-153 Darłowo, ul. J. Muchy 2.

    4. SOPHIA Rehabilitacja-Wypoczynek-Turystyka, ul. Nadmorska 97, 76-034 Sarbinowo Morskie.

    5. A1 Polska Jacek Łukowski, 50-312 Wrocław, ul. Stefana Żeromskiego 60/73.

     

    Spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykazało 3 Wykonawców. Treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia odpowiadało 3 oferty:

     

    Wykonawca

    Cena

    Jakość

    Razem

    1

    Heath Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA

    59,50

    18

    77,50

    2

    Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego „All-Tourist” Ośrodek Wczasowy Piramida I

    62,30

    30

    92,30

    3

    A1 Polska Jacek Łukowski

    70

    16

    86

     W wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego wybrano ofertę:

    Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego „All-Tourist” Ośrodek Wczasowy Piramida I, ul. Graniczna 12/211, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Za cenę brutto 107.286 PLN

    Uzasadnienie wyboru oferty:

    Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów

      udostępnił Administrator BIP dnia 2014-09-05
      opracował Administrator BIP dnia 2014-09-05
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Przetarg nieograniczony - ogłoszenie o zamówieniu

    Nysa, dnia 22.08.2014r.

    PCPR.3431-1/2014

    Ogłoszenie o zamówieniu na:

    Organizacja turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem komputerowym, treningiem radzenia sobie ze stresem oraz warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych- numer 1

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 0-77 448 24 56, faks 0-77 448 25 04.

    Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pcprnysa.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego wraz z kursem komputerowym, treningiem radzenia sobie ze stresem oraz warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych- numer 1.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdowy, całodobowy turnus usprawniająco-rekreacyjny wraz z kursem komputerowym, treningiem radzenia sobie ze stresem oraz warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych z opiekunami według potrzeb, w miejscowości nadmorskiej na terenie Polski z dowozem i przywozem powrotnym uczestników. 30 osób niepełnosprawnych (w tym 2 osoby poruszające się na wózku - liczba ta może ulec zmianie) wraz z 16 opiekunami (liczba opiekunów może ulec zmniejszeniu), 1 opiekun merytoryczny turnusu ze strony Zamawiającego. W terminie od 3 października 2014r. do 26 października 2014r.

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.53.32.00-1, 80.50.00.00-9, 55.10.00.00-1.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Wykonawca musi posiadać ważny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON. Wpis musi potwierdzać, iż podmiot, dla którego wydane jest zaświadczenie uprawniony jest do organizacji turnusów usprawniająco-rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją / schorzeniem: - narządu ruchu, - narządu ruchu poruszających się na wózkach, - układu krążenia, - układu oddechowego, - upośledzeniem umysłowym, - chorobą psychiczną, - chorobami neurologicznymi, - padaczką (epilepsją), - układu moczowo-płciowego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona weryfikacji posiadania wpisu w formie elektronicznej w Centralnej Bazie Danych Ośrodków i Organizatorów Turnusów dla Osób Niepełnosprawnych

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Wykonawca ma wykazać, iż posiada doświadczenie w zakresie organizacji minimum 3 turnusów rehabilitacyjnych na których odbywały się szkolenia (kursy), w tym minimum 1 turnus z kursem komputerowym oraz potwierdzić, iż usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku ubiegania się wspólnie wykonawców o udzielenie zamówienia, doświadczenie będzie oceniane łącznie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Wykonawca ma wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności powoła kadrę dydaktyczną posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania usługi tj. dla warsztatów aktywnego poszukiwania pracy - doradcę zawodowego, dla treningu radzenia sobie ze stresem - wykładowcę o wykształceniu psychologicznym, kursu komputerowego - wykładowcę o wykształceniu informatycznym, wszystkie wskazane osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wykazu i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Inne dokumenty określone w SIWZ

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    1. Cena - 70

    2. Jakość - 30

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Koszt opiekuna osoby niepełnosprawnej (uczestnika) zostanie zapłacony według przedstawionej ceny jednostkowej pobytu opiekuna na turnusie pomnożonej przez faktyczną liczbę uczestniczących opiekunów. W przypadku braku 30 uczestników zapłata nastąpi według przedstawionej ceny jednostkowej dla osoby niepełnosprawnej pomnożonej przez faktyczną liczbę uczestników. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcprnysa.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, sekretariat.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 7.1; Podziałanie 7.1.2 -Projekt pn. Samo-DZIELNI Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Lista załączników
    1. Pobierz Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
      udostępnił Administrator BIP dnia 2014-08-22
      opracował Administrator BIP dnia 2014-08-22
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra