serwis informacyjny
Informacje podstawowe
  • Dane teleadresowe
  • Organizacja
  • Kierownictwo PCPR
  • Działy PCPR
  • Prawne podstawy działalności
  • Statut
  • Regulamin organizacyjny
  • Strategie i programy
  • Sprawozdania z działalności
  • Majątek
  • Zarządzenia Dyrektora
  • Praca
  • Oferty o zatrudnieniu
  • Rozstrzygnięcia postępowania rekrutacyjnego
  • Zamówienia Publiczne
  • Ogłoszenia o zamówieniach - Przetargi
  • Zamówienia pozostałe, usługi społeczne art. 138 o
  • Plan zamówień
  • Inne
  • Kontrole
  • Ogłoszenia i komunikaty
  • Dokumenty do pobrania
  • Wnioski
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • ORGANIZACJA   \  KIEROWNICTWO PCPR

      Dyrektor

    Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nysie

    mgr Irena Kłakowicz

    telefon 77 448 26 10

     

    Do zadań Dyrektora jako kierownika Centrum należy:

    • dokonywanie podziału zadań, kompetencji, i odpowiedzialności między pracownikami,
    • współpraca z organami samorządu terytorialnego,
    • działalność w Ośrodku Interwencji Kryzysowej,
    • szkolenie i doskonalenie zawodowe oraz doradztwo metodyczne kadr pomocy społecznej z terenu powiatu,
    • składanie corocznie Radzie Powiatu sprawozdań z działalności Centrum oraz przedstawianie wykazu potrzeb z zakresu pomocy społecznej,
    • współpraca z sądem w sprawach dotyczących opieki i wychowania dzieci pozbawionych całkowicie lub częściowo opieki rodzicielskiej,
    • koordynowanie realizacji strategii rozwiązywania problemów społecznych,
    • przedkładanie sądowi, co najmniej raz w roku, wykazu rodzin zastępczych niespokrewnionych z dzieckiem i zawodowych niespokrewnionych z dzieckiem,
    • wydawanie opinii przy zatrudnianiu przez Zarząd Powiatu kierowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej,
    • zawieranie umów dotyczących likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w   komunikowaniu się, sportu, sprzętu rehabilitacyjnego, finansowania warsztatów terapii zajęciowej na podstawie upoważnienia,
    • przyznawanie dofinansowania ze środków PFRON do turnusów rehabilitacyjnych, przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych na podstawie upoważnienia,
    • zawieranie umów w ramach rehabilitacji zawodowej na podstawie upoważnienia,
    • reprezentowanie Centrum na zewnątrz,
    • zatrudnianie, zwalnianie, opiniowanie, nagradzanie i karanie pracowników, upoważnianie pracowników do załatwienia spraw w jego imieniu,
    • wydawanie przepisów wewnętrznych,
    • wykonywanie innych zadań zastrzeżonych przez przepisy prawa i postanowienia        niniejszego regulaminu,
    • podpisywanie z upoważnienia decyzji administracyjnych dotyczących rodzin zastępczych i odpłatności rodziców biologicznych za pobyt dzieci umieszczonych w rodzinach zastępczych i całodobowych placówkach  opiekuńczo-wychowawczych oraz o umieszczeniu w domach pomocy społecznej   i skierowania do całodobowych placówek opiekuńczo-wychowawczych,
    • kontrole wewnętrzne Centrum.

     

      udostępnił Administrator BIP dnia 2014-06-01
      opracował Administrator BIP dnia 2014-05-28
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra